طراحی و بازسازی |TarahivaBazsazi

شرکت طراحی و بازسازی

طراحی و بازسازی |TarahivaBazsazi

شرکت طراحی و بازسازی

طراحی و بازسازی ساختمان | طراحی تخصصی دکوراسیون داخلی منزل | طراحی تخصصی دکوراسیون آشپزخانه

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

جمع آوری اطلاعات در رابطه با ساختمان

چنانچه قصد بازسازی ساختمان خود را دارید بهتر است حتماً از ساختار و اسکلت و همچنین فونداسیون ساختمان خود اطلاعات کاملی به دست آورید و آن ها را با گروه بازسازی و معماران به اشتراک بگذارید؛ زیرا آگاهی از بدنه ساختمان و نوع مصالح و قدمت و ظرفیت ساختمان شما می تواند تاثیر زیادی در انتخاب نوع مصالح و روند کار داشته باشد. حتی با این کار می توانید تخمین بزنید که آیا منزل شما ظرفیت بازسازی را خواهد داشت و این کار برای شما صرفه اقتصادی دارد یا خیر؟

اگر خانه کاملا فرسوده شده باشد، دیگر بازسازی کار درستی نیست و باید در فکر کوبیدن و ساختن مجدد و یا تعویض و خرید یک خانه جدید باشید.

 

مرحله تخریب

مرحله بعدی در بازسازی ساختمان مربوط به تخریب بنا در قسمت های مورد نیاز است. به طور مثال ممکن است شما بخواهید قسمت‌هایی از خانه تخریب شود. بهتر است این کار حتماً توسط حرفه ای ها انجام شود، زیرا در خیلی از موارد افرادی که می‌خواهند خودشان مرحله تخریب را برعهده بگیرند تا موجب کاهش هزینه‌ها شوند، در نهایت خسارت‌های جانی و مالی زیادی را متحمل شده اند، زیرا شما آگاهی کافی از نوع ساختار و تحمل بنا در قسمت های مختلف ندارد و ممکن است جان خود را به خطر بیندازید.

مرحله ساخت

بعد از اینکه مرحله تخریب قسمت های مختلف مورد نظر انجام شد، حالا نوبت ساختن می باشد. در این مرحله شما تصمیم می گیرید بعضی از قسمت ها ساخته شوند یا از راه برداشته شوند. به طور مثال برخی از دیوارهای خانه برای طرح جدیدی که در سر دارید اضافی هستند و باید برداشته شوند و یا برای قسمت بندی خانه نیاز دارید که دیوارهای جدید بسازید و یا برای زیبا سازی سقف پذیرایی و آشپزخانه از کناف استفاده کنید. معمولاً برای بازسازی ساختمان از دیوارهای کاذب و سقف های کاذب و کناف ها استفاده می شود زیرا هم سبک تر هستند و سرعت کار با را بالا می‌برند و هم قیمت مناسبی دارند و در برابر زلزله از خود مقاومت نشان می‌دهند.

مراحل جمع ‌آوری اطلاعات و تخریب و ساخت جزو مراحل پایه و اصلی بازسازی ساختمان می باشند، ولی مراحل بعدی کاملا سلیقه‌ ای بوده و به سلیقه، هدف و بودجه شما بستگی دارد.

 به طور مثال اگر شما قصد داشته باشید که کفپوش ساختمان را تعویض کنید و یا تغییری در رنگ یا پوشش و بافت دیوارها داشته باشید، می توانید نوع بافت و متریال مخصوص را انتخاب کرده و از افراد متخصص بخواهید این کار را برای شما انجام دهند.

بهتر است اگر قصد ساختن قسمت های جدید در خانه خود را دارید حتماً از مصالح مرغوب و گچ کاری های با کیفیت استفاده کنید، زیرا وقتی عضوی به خانه اضافه می‌شود بیش از سایر قسمت ها به چشم می آید و باید ظاهر زیبایی داشته باشد.

 

 

شرکت دکوراسیون دیزاین با سابقه‌ای درخشان برای مشاوره و بازسازی تخصصی ساختمان در خدمت شما عزیزان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی